Wczytuję dane...
Reklamacje

Reklamacji podlegają jedynie produkty posiadające wadę fabryczną.Zgodnie z przepisami produkty te są objęte gwarancją na wady fabryczne zakupionego towaru.Cała procedura dochodzenia praw z tytułu gwarancji odbywa się na zasadach wynikających z odpowiednich przepisów określonych w Kodeksie  Cywilnym.Jeżeli zdarzy się ,że klient otrzyma towar z wadą fabryczną lub  posiadający uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas transportu ,nabywca powinien(ma obowiązek) poinformować o tym sprzedającego i odesłać towar do sprzedającego na wskazany adres w ciągu 7 dni od daty dostarczenia towaru.Do przesyłki z odesłanym towarem należy dodać opis wady.Gwarancja nie obejmuje wad powstałych w wyniku złego użytkowania lub montażu.Reklamacji podlegają towary nie używane,posiadające wady fabryczne.Minimalne różnice kolorystyki nie mogą być powodem reklamacji lub zwrotu.Do każdego zamówienia przesyłamy drogą elektroniczną dowód zakupu ,który jest jedyną podstawą gwarancji(reklamacji).Na podjęcie decyzji i poinformowaniu kupującego o sposobie załatwienia reklamacji sprzedający ma 14 dni.Zwrot nie obejmuje kosztów dostawy ani kosztów zwrotu towaru.Paczki za pobraniem nie będą odbierane.Kupujący ma obowiązek sprawdzić towar zaraz po otrzymaniu  i poinformować sprzedającego o wadzie towaru.W przypadku uznanej wady fabrycznej towar zwrócony zostanie wymieniony na towar bez wad fabrycznych jeżeli pozwalają na to stany magazynowe.Jeżeli taka wymiana z powodu wadliwego towaru nie jest możliwa z powodu braku towaru ,klient może wymienić go no inny lub zażądać zwrotu pieniędzy.Zwrot nie obejmuje kosztów dostawy.po odbiorze paczki kupujący ma obowiązek sprawdzić zawartość paczki i stan towaru.Jeśli ilość nie zgadza się z fakturą,kupujący ma obowiązek sporządzenia protokółu szkody z kurierem.Tylko na tej podstawie możemy przyjąć reklamację z powodu braku towaru w przesyłce.W celu reklamacji należy skontaktować się ze sklepem.